Referenčni servis Vprašaj knjižničarja nudi dve osnovni vrsti pomoči:
- posredovanje informacij iz različnih informacijskih virov ter
- zagotavljanje pomoči pri uporabi servisov COBISS (IZUM).
Splošnim in visokošolskim knjižnicam lahko postavljate vprašanja po e-pošti ob delavnih dneh od ponedeljka do petka med 9.00 in 15.00. Na vprašanja o uporabi servisov COBISS (na primer Moja knjižnica) odgovarja IZUM v storitvi klepet (takojšen prejem odgovorov) ali po e-pošti (odgovore boste prejeli v 24 urah).
Glede na namen in težavnost vprašanja lahko izbirate med splošno in visokošolsko knjižnico. Pri postavljanju vprašanj je pomembno, da vprašanje opredelite čim bolj natančno, saj bo s tem delo knjižničarja/informatorja lažje, verjetnost, da boste z odgovorom zadovoljni, pa večja. Koristno je tudi, da navedete vire, v katerih ste že iskali, da se vam informacije ne bodo ponavljale. Referenčni servis izvajajo za to usposobljeni knjižničarji/informatorji v sodelujočih knjižnicah in IZUM-u.
Referenčni servis ni namenjen prejemanju zahtevkov za rezervacijo ali podaljšanje gradiva!
Storitev je brezplačna in ni vezana na članstvo v knjižnici.